fredag 26 februari 2010

ja, vad säger man!!

jag är ju rätt inne nu mera, läste just i Aftonbladet att modet även har kommit ikapp Sofis F detta med päls och skinn, i onsdags hade PT en artikel om turkost osv,,, själv hade man full koll och bloggade om detta innan alla dessa modereportrar hade det;)

Mitt ryggskott har börjat ge med sig, på em när man burit på Svea börjar det kännas av, men nu är det helg och då är ju Göran hemma och kan ta över om det blir för tungt. Imorgon ska vi och Davids fam åka på Ikea, något som Göran och David länge surrat om.. och snälla som vi är så ställer vi upp på det! Hugo och kusinerna Gunnar & Hilda ska stanna kvar hos morfar & Inger där de får det betydligt roligare.

I onsdags hade vi besök av gravida Sanna med sambo, deras år hade inte kunnat börja bättre, ett nytt hus + ett positivt graviditetstest=) åh vi är så glada för eran skull.

I går torsdag kom Monica, Lisa och Martin hit och de stannade länge, vilket kändes härligt,, att få träffa och rå om sådana man tycker om och inte träffar så ofta. Men nu ska vi nog dit till veckan på sportlovet och då ska Hugo och Lisa åka skidor.

Idag fredag har vi redan hunnit utföra en hel del, kl 6 imorse stekte jag tacofärsen till ikväll, kl åtta var det bad för Svea och Hugo, har ringt Försäkassan och gnällt,,, fick bara 3500kr för lite denna månad, men de bad om ursäkt och ska givetvis rätta till allt så att jag kanske får mina pengar i slutet av nästa vecka( inget ironiskt menat)..
Ska nog snart klä Svea och knalla på Konsum, behöver investeras i lite smått och gott.

Bokrean blev en flopp, fann tre böcker som var intressanta- å andra sidan blev det billigt,,, men bokrean går man ju och längtar efter också blir det så här.

Dagens dissning: kallt igen!
Dagens hissning: vet inte än- men det lutar åt att det är fredag- skäl nog!

dagens citat: Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
Källa:
Joan Rivers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar