torsdag 4 februari 2010

Nya tider NYA tag!

Nu händer det mycket, inte bara en ny blogg utan även det att jag fått mitt första uppdrag som ev sen ska leda till mitt egna företag. Känns kul och spännande, men det handlar om något jag brinner för och då känns det så mycket bättre.

Mitt 1a uppdrag handlar om att skapa en studiecirkel dit föräldrar med barn som har särskilda behov kan komma, för att lära sig mer om själva handikappet, men även "att få prata av sig". Det är så lätt för andra att tycka till och veta hur man ska och bör göra, men som förälder till ett sånt här barn så vet man med sig att man oftast redan har prövat allt som sägs och man känner sig både ensam och övergiven. Därför är tanken den att starta upp en sk "träffpunkt" för just vi som är/har varit i denna situation..

tack och hej,,, för nu har Svea vaknat!

2 kommentarer:

  1. Nja, faktiskt så blev gratängen inte någon höjdare.. För mycket lök enligt mig, vitlöken var bra, men den gula och röda löken, bort!! :)

    Jo jag ska säga de till henne! Inte vill man ju missa mammas palt, så god som den är! :)

    SvaraRadera
  2. grattis till mig själv för extra jobbet,,grattis grattis!

    SvaraRadera